Hotels
Oproepsystemen voor hotelsOproepsystemen zorgen voor werkelijke gastvrijheid
Met ‘gastvrijheid’ wordt de graad van hartelijkheid aangegeven, zoals door de gast ervaren. Het is dan ook van het grootst mogelijke belang om juist in de hotellerie deze persoon centraal te stellen, vanuit het perspectief van de gast zelf. Door de inzet van de draadloze oproepsystemen van Bee-Line sluit je volledig aan op de wens & verwachting van uw steeds kritischer wordende bezoeker. Optimale service wordt nu met het grootste gemak aangeboden. En niet onbelangrijk: tegelijkertijd creëer je optimale efficiëntie en productiviteit, achter de spreekwoordelijke schermen. Neem direct contact met ons op, via onderstaand telefoonnummer. We horen graag wat we ook voor u kunnen betekenen.
Bekijk ook onze oproepsystemen voor restaurants en casino’s.
Oplossingen
Oplossing 1
Draadloze ontvangstknop
- De klant drukt op de oproeptoets.
- De knop verschijnt op de ontvanger (scherm of horloge). De personeelsteams kunnen onmiddellijk identificeren waarvandaan de klant zijn oproep doet en zich ter beschikking stellen om aan zijn verzoek te voldoen.
Oplossing 2
Interne draadloze oproep (kamermeisje)
- De manager kiest het nummer van de kamer die moet worden gereinigd.
- De kamernummer verschijnt op het ontvangsthorloge en het kamermeisje wordt onmiddellijk op de hoogte gesteld waar ze naartoe moet gaan.
Oplossing 3
Interne draadloze oproep (valet)
- De manager kiest het nummer van het voertuig dat de klant wenst terug te vragen.
- Het nummer van het voertuig verschijnt op de ontvanger (scherm of horloge) en de valet kan daarmee het gevraagde voertuig direct meenemen.
Ontvang meer informatie
Neem vrijblijvend contact op met Bee-Line voor informatie over onze oproepsystemen!