Eetgelegenheid
Oproepsystemen voor EetgelegenheidVermindering van het geluid, het verbeteren van het circuleren van de klantenkring tijdens spitsuren en winstgroei
De SYSCALL-oplossingen in eetgelegenheden kunnen tijdrovende wachtrijen die veel klanten kunnen afschrikken, verhelpen.
De klanten die wachten op de bereiding van hun bestelling kunnen rustig aan een tafeltje gaan zitten, in de wetenschap dat hun verzoek wordt behandeld. Ze zullen automatisch op de hoogte worden gesteld wanneer hun bestelling klaar is om afgehaald te worden.
Oplossingen
Oplossing 1
Systeembeheer van de wachtrij
- Na besteld te hebben, wordt er een pager aan de klant gegeven in afwachting van de bereiding van zijn bestelling.
- Wanneer de bestelling klaar is, wordt de klant opgeroepen zodat de pager teruggehaald kan worden en om hem zijn bestelling te leveren.
Oplossing 2
Systeembeheer van de wachtrij
- Het bestelnummer wordt afgedrukt op het aan de klant verstrekte kaartje.
- De teams toetsen het ordernummer in wanneer deze klaar is.
De klant wordt gewaarschuwd door het weergeven van zijn nummer op het scherm.
Ontvang meer informatie
Neem vrijblijvend contact op met Bee-Line voor informatie over onze oproepsystemen!