Casino's en speelzalen
Oproepsystemen voor casino's en speelzalenOptimale communicatie in speelzalen
Wanneer de communicatie tussen de croupier en de kelner is geoptimaliseerd, zal de omzet stijgen. Immers, de gasten aan de speeltafel worden nog beter voorzien van drankjes, waardoor de netto speeltijd aanzienlijk zal worden verhoogd. Ook zal de gasttevredenheid hierdoor stijgen en zal de gast eerder geneigd zijn nogmaals uw casino te bezoeken. Kies hiervoor de oproepsystemen van SYSCALL, geleverd door uw Benelux leverancier Bee-Line BV.
Ook kunt u vanzelfsprekend de eventuele wachtmomenten van uw gasten veraangenamen. De zogeheten coaster oproepsystemen bieden hiervoor de perfecte oplossing. Heel eenvoudig: u geeft een coaster (oproepschijf) mee aan de gast, wanneer de tafel nog niet gereed is. De gast kan zich vrijelijk beweging over de speelvloer. Wanneer de tafel klaarstaat, kunt u de gast eenvoudig oproepen, middels notificatie via de oproepschijf.
Alle SYSCALL-oplossingen zijn ontworpen om uw winstgevendheid te vergroten en de werkdruk en de kosten te verminderen.
SYSCALL begeleidt uw ontwikkeling !
Bekijk ook onze oproepsystemen voor hotels en restaurants.
Oplossingen
Oplossing 1
Systeembeheer van de wachtrij
- De pager wordt aan de gast gegeven in afwachting van een plaats aan een speeltafel of tafel in het restaurantgedeelte
- De manager van de zaal bericht de gast zodra er plaats beschikbaar is
Oplossing 2
Systeem van draadloze oproepknop
- De gast bevindt zich bij een speelautomaat. Door eenvoudigweg op de draadloze knop te drukken kan de gast een drankje of een hapje bestellen. Hierdoor, voordeel #1: omzet wordt verhoogd.
- De ober ontvangt op de pager het bewuste tafelnummer en kan direct naar de juiste plaats gaan om de bestelling op te nemen. Hierdoor, voordeel #2: efficiëntie optimalisatie.
Ontvang meer informatie
Neem vrijblijvend contact op met Bee-Line voor informatie over onze oproepsystemen!