Eetgelegenheid

Oproepsystemen voor Eetgelegenheid

Vermindering van het geluid, het verbeteren van het circuleren van de klantenkring tijdens spitsuren en winstgroei

De SYSCALL-oplossingen in eetgelegenheden kunnen tijdrovende wachtrijen die veel klanten kunnen afschrikken, verhelpen.

De klanten die wachten op de bereiding van hun bestelling kunnen rustig aan een tafeltje gaan zitten, in de wetenschap dat hun verzoek wordt behandeld. Ze zullen automatisch op de hoogte worden gesteld wanneer hun bestelling klaar is om afgehaald te worden.

Oproepsystemen eetgelegenheid
Oproepsysteem Eetgelegenheid

Oplossingen

Oplossing 1

Systeembeheer van de wachtrij

  1. Na besteld te hebben, wordt er een pager aan de klant gegeven in afwachting van de bereiding van zijn bestelling.
  2. Wanneer de bestelling klaar is, wordt de klant opgeroepen zodat de pager teruggehaald kan worden en om hem zijn bestelling te leveren.
Systeembeheer van de wachtrij

Oplossing 2

Systeembeheer van de wachtrij

  1. Het bestelnummer wordt afgedrukt op het aan de klant verstrekte kaartje.
  2. De teams toetsen het ordernummer in wanneer deze klaar is.
    De klant wordt gewaarschuwd door het weergeven van zijn nummer op het scherm.
Systeembeheer van de wachtrij

Ontvang meer informatie

Neem vrijblijvend contact op met Bee-Line voor informatie over onze oproepsystemen!